MHC LELYSTAD Businessclub

het zakelijke hart van onze club!

De Businessclub biedt een platform om onderling zakelijke en vriendschappelijke relaties op te bouwen en te onderhouden. Je wordt niet alleen lid van de Business Club (BC) voor de gezellige momenten die voor de leden worden georganiseerd, maar ook om financieel bij te dragen aan de ontwikkeling van onze club.

Minimaal 2 keer per jaar wordt er een event georganiseerd voor de leden van de BC. Waarbij u onder het genot van een hapje en drankje kennis kunt maken met de overige leden en de mogelijkheid heeft om, indien gewenst, te netwerken.

De kosten van een Businessclub Lidmaatschap bedragen

€250,- per jaar. Op dit moment heeft MHCL Business Club ongeveer 25 leden. Alle leden van MHCLELYSTAD Business Club krijgen een vermelding op de website van de club en in het clubhuis.

Meer informatie of lid worden van de gezelligste Businessclub van Lelystad?

Neem dan contact op met Paul Buisman via clubvan100@mhclelystad.nl of 06-54294278.

Telefonisch Contact