Vriendjes en vriendinnetjes training
Op 20 maart en 10 april hebben we twee supertoffe hockeytrainingen gepland, en we willen dat jij erbij bent!

Wat is er nu leuker dan samen met al je vriendjes en vriendinnetjes het hockeyveld op te stappen en te laten zien wat jullie kunnen? 🌟 Het wordt een training vol plezier.!

Dus trommel al je vrienden en vriendinnen op, pak je hockeystick en kom naar MHC Lelystad voor een onvergetelijke training vol hockeyavontuur!

Woensdag 20 maart en woensdag 10 april.

Meisjes 16:30 - 17:30

Jongens 18:00 - 19:00

Voor wie:
De vriendjes en vriendinnetjes van de volgende teams
MO8-1, MO8-2, MO9-1, MO9-2,  JO9-1, JO9-2 en de Benjamins

Meer weten?

Proeftrainen

Heb je nog nooit een stick vastgehouden, maar altijd al willen hockeyen?

Lijkt hockey jou leuk, maar wil je eerst zeker weten of hockey ook echt jouw sport is?Weet je nog niet zeker of je lid wilt worden?

Wil je eerst de sfeer zowel binnen als buiten het veld voelen en proeven?

Dat snappen we bij MHC Lelystad heel erg goed! Daarom bieden wij jou
1 maand proeflessen aan, zodat je goed kunt besluiten of je definitief lid wilt worden.

Aan de proeflessen zijn geen kosten verbonden en bevalt het hockeyspel je tijdens die proefperiode toch niet? Dan kun je eenvoudig en zonder kosten weer van je inschrijving af. Een leenstick staat voor je klaar, dus... aarzel niet en meld je vandaag nog aan als (proef)lid!

Proeflid worden kan via het
inschrijfformulier

Als we je aanmelding hebben ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om jouw proeftrainingen in te plannen.

Voor een vereniging als de Lelystads Hockey Club is de inzet van vrijwilligers van wezenlijk belang. Zonder vrijwilligers functioneert onze vereniging eenvoudigweg niet. De bereidheid om wat extra's te doen is een voorwaarde voor het lidmaatschap. Zou je alvast willen nadenken waar je interesses liggen en hoe je de club kunt helpen? Op de club zijn er genoeg mensen die je bij het maken van een keuze kunnen helpen en op de introductiebijeenkomst komen we er zeker bij je op terug.

Nog vragen? Neem dan contact op met de
ledenadministratie

Zien we je snel?