Benodigdheden

Scheenbeschermers
Hockeyschoenen
Club Tenue*

* Dit tenue kun je kopen bij Sportpaleis Sport 2000 in Almere.

Ook kun je het tenue bestellen via onze webshop, waar ook alle informatie en afbeeldingen staan van ons tenue. Klik op de knop hieronder om naar de webshop te gaan.

Ga naar webshop

UitTenue

Wit shirt
Zwarte broek/rokje
Witte sokken

Trainingspak*

Indian Marahadja trainingsjack
Indian Marahadja pant

* Alle teams worden geadviseerd een trainingspak aan te schaffen maar zijn vrij in hun keuze. Wilt u een team sponsoren met een trainingspak, dan kan dat. Dit trainingspak is niet voorzien van de sponsorlogo's zoals die op het tenue en kan dus ook gebruikt worden voor andere sponsoren. De sponsorcommissie bespreekt graag met u de mogelijkheden. Voor de overige hockeyartikelen verwijzen wij u naar Sportpaleis Sport2000 in Almere.

Het dragen van scheenbeschermers en een gebitsbeschermer is verplicht gesteld door de KNHB (Koninklijke Nederlandse Hockey Bond). Bitjes kunt u op wedstrijddagen bij de bar van het clubhuis kopen. De beste gebitsbeschermers kunt u aanschaffen bij een hockeyspeciaalzaak of bij/via uw tandarts. In sommige gevallen zal een op maat gemaakte gebitsbeschermer betaald worden door uw ziektekostenverzekering. Wij adviseren u dan ook om uw tandarts en/of ziektekostenverzekeraar hierover om meer informatie te vragen.Nieuwe alineae alinea