Senioren

Ieder lid vanaf 18 jaar (peildatum 1 oktober) is senior. De seniorenwedstrijden worden op zondag gespeeld. Het is gebruikelijk dat elk lid van MHC Lelystad, naast het trainen en het spelen van de wedstrijden, individueel of als team een bijdrage levert aan het clubleven. Concreet betekent dat onder meer: bij een uitwedstrijd een rijdienst hebben en je scheidsrechterskaart (verplicht) halen om andere wedstrijden te fluiten.

Ook voor senioren biedt onze vereniging diverse mogelijkheden. Momenteel hebben we 5 senioren teams

• Dames en heren spelen gescheiden
  • Wedstrijden vinden plaats op zondagen
  • Dames 1 en Heren 1 hebben een professionele (gediplomeerde) trainer en trainen 2 x per week
  • De overige seniorenteams trainen 1x per week

Trimhockey

Trimhockey is een leuke vorm van hockey voor iedereen die graag wil hockeyen, maar geen competitie wil spelen. Leeftijd, conditie en hockeyervaring zijn niet belangrijk, sportief met elkaar hockeyen en gezelligheid staat voorop. Bij de trimmers van MHC Lelystad spelen mannen en vrouwen door elkaar.

• Lijkt hockey jou leuk, maar heb je geen ervaring?
  • Hockeyen je kinderen en wil je zelf ook kennismaken met de sport en de spelregels?
  • Kun je niet (een heel seizoen) meedoen aan de competitie?
  • Heb je vroeger gehockeyd en wil je de sport weer oppakken?

Training

De Trimmers staan elke donderdag van 20.30-22.00 uur op het veld. De ene week is er aandacht voor conditie en techniek en wordt afgesloten met een kort partijtje. De andere week gaat na de warming-up alle aandacht naar spelinzicht in een onderlinge wedstrijd. De meeste Trimmers sluiten de training af met een derde helft in het clubhuis.

Trimtoernooien

In Nederland zijn in totaal 14.000 Trimhockeyers actief en worden er regelmatig toernooien georganiseerd. Je speelt dan gemixt met 8-11 spelers. Vaak wordt afgesloten met een feest.

Zin om mee te doen?

Je kan 4 weken vrijblijvend kennismaken met Trimhockey.

Meld je aan middels het inschrijfformulier